سلام سوپ در بارداری خوب است

۵ پاسخ

لطفاً جواب بدین ممنون میشم

من پری نامنظمی دارم و تو مهرماه قرص کلومیفین سرخود خوردم و یک ماه بعد پری شدم الان دوماه است ک پری نشدم آیا من باردارم اینم بگم خیلی درد پری دارم

خانوما من سوال دارم

خیلی هم خوبه

سلام عزیزم
بله که خوبه
نوش جون

سوال های مرتبط

مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهور مامان ماهور هفته بیست‌وششم بارداری
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد