۳ پاسخ

دقیقا تاربخ زایمانمون هم یکیه

واسه گره ها هست که یه سمته احتمالا ولی واسه من یکم بخیه از داخل باز شده بود
دارو گرفتم

برا منم سمت چپم‌خییییلی درد دارم سوزش خاصیه انگار گاهی سوزن میکنن تو شکمم

سوال های مرتبط

مامان توت



فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی