۴ پاسخ

من بعد دوماه حس میکنم شکمم ورم داره دردم دارم

برای منم جای بخیه انگار زیرش لوله هس ورم داره

ترشح نداره بو نمیده طبیعیه

امروز ی خورده ترشح مثل خونابه داشتم

سوال های مرتبط