النگوهاتو در بیار برا اتاق عمل نمیزارن با طلا رفت داخل
من سونوگرافی ۲۳ هفتگی انجام دادم بهم گفتن که جنین ۶۵۰ گرم است
سلام دوستان خوبید
تازگی اصلا گیر نمیدن و در نمیارن فقط درصورتی ک بیهوش کامل باشی من سزارین بودم بیهوشی از کمرهم بودم فقط اصلا نه النگو هیچکدوم از طلاها حتی انگشترامم دستم بود اصلا هیچکدوم درنیاوردم النگوهامم در نیاوردم اصلا گیر ندادن و فک نمیکنم گیر بدن شما ک دیگه طلیعی هستی ک دیگه کاملا سر حال خودت هستی عزیزم فک نکنم گیر بدن بازم بپرس
🤰🙂
میگما چرا شکم خیلی از مامان های امسال نصبت به سال های اخیر کوچیک ترو خوشگلتر هستن😂😂
منو گل پسریم
من هیچ... من نگاه...🥹
منو پسری در ۱۹ هفتگی🩵
اینم از شکم من
چه لباس قشنگی😃
ماشالا به همگی مامان های قشنگ با شگم های قشنگتون
من خیلی میترسم ،استرس دارم به خاطر جنگ
اینم برا من البته ب زور دادمش بیرون وگرنه معلوم نیس😂😂😂
ای جانم نگاه نی نی 🥱🥱🥱🥱دلم نی نی میخاد
ما که شکم نداریم چی😶😂
اینم منو دخمل ناناسم 🥹❤️
منو دختری 🩷🥺البته هنوز مطمئن نیستم😂
يعني چهار هفته بعد منم اينجوري ميشم؟؟الان شكم ندارم،دوس دارم زود تر معلوم شه
چه لباس خوش رنگ داریی خوشم اومد 🥰
منک شکمی ندارم خیلی کوچیک😂
عزیزم🤩
منو گل پسرم🥰
من که هفته ی ۱۲ ام خیلی کوچیکه
اووووخی 😍😍😍😍 من تاپیکم گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.