در زیر شکم دارم همش خفیف
سمت چپ شکمم هس
چیکار کنم میترسم

۷ پاسخ

وای من که خیلی درد دارم سمت چپم

نگران نباش عزیزم منم دارم

برا منم همینجوریه فک کنم برا اینه ک رحم داره بزرگ میشه فشار میاره ب اعضا

منم داشتم الان کمتر شده دکتر گف طبیعی هس. قرص منیزیم داد گف اسپاسم هس

بتاتون چند بود

منم این درد و دارم
انگار بخاطر کشیدگی رحمه

منم درد کمر یا کمر حالت گرفتی دارم با زیر شکم. میشینم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان ضیاء مامان ضیاء قصد بارداری
مامان طنین کوچولو مامان طنین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری