بچه ها از کی گوشیو باید کمتر کنیم که به جنین اسیب نزنه

۳ پاسخ

گوشی ضرر نداره،مت سرپسرم دائم دستم بود
الان 10سالشه ماشالله سالم و باهوشه

من که نمیتونم

ما ک همش دستمونه 😃

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری