بچها کسی تو ۲۷ هفتگی نوار قلب گرفته؟؟

۵ پاسخ

فاطمه جان بهتری؟

نوار قلب برای جنین یا خودت ؟

من اولین سونوم ۲۵هفته و دوروز بود😁

زایشگاه اوصولا ۳۰هفتع ب بالا میگیرین .مگه دکترت صلاح بدونه بفرسته

آره

سوال های مرتبط

مامان نیهان🫀 مامان نیهان🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادمهر 💙 مامان رادمهر 💙 ۷ ماهگی
مامان مامان یزدان مامان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسر کوچولو 🥰 مامان پسر کوچولو 🥰 هفته سی‌ودوم بارداری