خانما تشکیل قلب علائمی هم داره؟
یا مثلاً لکه بینی چیزی؟

۴ پاسخ

نه فقط حالت تهوع زیاد داری

نه علائمی نداره

والا من یروز حالت تهوع شدید و استفراغ شدید داشتم رفتم دکتر سونو نوشت رفتم قلبش تشکیل شده بود
خیلیا علائم ندارن

نه هیچی

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان مامان پسر مامان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یارا مامان یارا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری