۹ پاسخ

دختر منم انگشتاشو جمع میکنه فک کنم برا حفظ تعادله

اره طبیعیه

کیانم دقیقا اینجوریه

دختر منم همینه میگن تا دوسالگی طبیعیه

اینم از جلو اوکیه؟؟؟

تصویر

ای جانمممم چه پاهای خوردنیی😍😍😘

دختر منم کف پاش صافه که دکتر گفت تا سه سالگی اوکی میشه

منم تو مخی داشتم که دخترم پاهاش انگار مچش کج شده راه میره

اینم از پشت

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان دلاوا مامان دلاوا ۲ سالگی