سلام مامانا زیر دلم سمت راست وچپ درد داره تیر میکشه طبیعیه

۴ پاسخ

ببین اگه تو سونوهات هماتوم نداشتی یا لکه بینی نداری اره طبیعیه
در غیر این صورت سعی کن استراختتو بیشتر کنی خطرناک نیست ولی باید رعایت کنی

اره رباط رحم داره بزرگ مبشه

منم اینطورم

سلام اره

سوال های مرتبط

مامان تودلی💝💝 مامان تودلی💝💝 هفته سی‌ونهم بارداری