خانمای بچه مگ یک طرف نیست چرا من دوتا تخمدانام تیر میکشه 🙁😂

۷ پاسخ

دقیقن منم همینجورم

شاید درد کیست ساده ست
منم داشتم جذب شد
لتروزول خورده بودی؟

خب عادیع

بچه ک تو تخمدان نیست😐دردش واسه بزرگ شدن رحمه بچع الان کلا فوقش ۵میلی متره

وای منم🥹🥹🥹
امروز میگفتم خدایا این مگه یدونه نیس
چرا دو طرف شکمم تیر‌میکشه

شاید دوقلو باشن مث من😍

چون رحم داره بزرگ میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان پناهم🎀🩷 مامان پناهم🎀🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری