۴ پاسخ

دیگه شرایط جامعه برا همه بد شده کاری نمیشه کرد مهم سلامتی و آرامش و عاقبت بخیریه انشالله نصیب همه بشه🤲🤲🤲

ولی کلا سر این جوجم خیلی تنبل شدم که متوجه شدم بخاطر کمبود شدید هموگلوبین

من احساس میکنم دوساله ساکمو بستم

بسلامتی بچینی ولی بشین تا بیاد😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان شنگول🐥👼 مامان شنگول🐥👼 ۴ ماهگی