نه امکان بارداری هست
ن دروغه شاید پریود نشی اما امکان بارداری هست
منم شنیدم ولی فک نکنم درست باشه .منم ۶ماهه پریود نشدم
چرته
اتفاقا دکترم گفت حواست باشه تخمک گذاری سرجاشه،و احتمال بارداری بالاتر هم هست،یه وقت مبنا براینکه پریود نمیشی،فک نکنی باردار نمیشی و احتیاط نکنی،حواست باشه
من باید یک بهمن میشدم نشدم خیلی نگرانم الان شش ماه شب ها نخوابیدم دیگه واقعا نمیکشم باز یکی دیگه 😭😭😭😭😭😭😭بعد دوماه هر ماه میشدم
تازه چون پریود نمیشی از دستتم در میره امکان بارداری بیشتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.