۳ پاسخ

منم همینجوری هستم همین علائم های تورو دارم سعی کردم از غروب دراز بکشم و خم راست نشم منم میترسم ولی دو روز پیش رفتم ان تی همه چی خوب بود

اگه خیلی زیاد نباشه طبیعبه

طبیعیه عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری