۴ پاسخ

منم همینجوری بودم دیشب

خوب نگران نباش داره جا باز می کنه

برو توی اورژانس بیمارستانی که دکترت قراردار باهاش داره اونجا به دکترت زنگ میزن خطرناک باشه زودتر متوجه بشی

از کی اینجور شدی عزیزم ؟سفت میشه زیردلت؟

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد