۵ پاسخ

سلام عزیزم
اگه وزن بچه تون نرماله که نخورید
چون وزن بچه می‌ره بالا زایمان طبیعی براتون سخت تر میشه

شما چن کیلوه

اگه مشکلی داشته باشی دکتر بهت میده الکی چرا مصرف کنی

اره شیر خشکه
من وزن نینی کم بود دارم استفاده میکنم

ن هیچوقت هیچی خودسر مصرف نکن

سوال های مرتبط

مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌ونهم بارداری