۸ پاسخ

تخت با زمین،کریر اسمش روشه وسیله ای برای حمل بچه است

من واسه بچه اولم کریر خریدم اصلا استفاده نشد به نظرم بیخود ترین وسیله ست کمر بچه اذیت میشه

کریر اذیت میشه بچه. برای خواب طولانی خوب نیست

گهواره بگیر

زمین بهتره

زمین بهتره کریر بدنش درد میگیره

عزیزم کریر توی زمان طولانی اصلا مناسب نیست حتی اگ توی سفر هم‌باشید باید 1ساعت‌دفعه ای بیرون بیارید تا بدنش کش بیاد

جفتش اوکیه

سوال های مرتبط

مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد