۱۵ پاسخ

روزی ۱ وعده شبا بهش بده فقط

عزیزم ج مارک شیر خشکی رو گرفتی و چقد بهش میدی ک منم شرو کنم.. بچم بیس بار بیدار میشه واسه شیر.. تا آروغشو میگیرم خوابش میپره باز کلافه شدم بخدا.تازه صبح خوابش عمیق میشه ک باز دخترم از خواب بیدار میشه 😭

با شیشه شیربده باسرنگ سخته یهو ازدستت در میره دهن بچه پرمیشه میپره توگلوش ..
ولی سرشیشه ی بدو تولد بگیر که فشارش کم باشه بچه توی میک زدن تنبل نشه تاسینتو ول نکنه

من با شیشه میدم روزی یه وعده

خب چرا پستونک نمیدیش بچه ها ولع مک زدن دارن هردوتا سینه ات میدادی بخوره بعدش پستونک میدادی بخوره تا دوساعت دوباره سینهات شیر میکررد خودتم یکم استراحت میکردی

من خیلی دلم میخواست شیر خودمو بدم نشد 🫠تاجایی که میتونی بذار به سینت عادت کنه شیشه ندش♥️

مال منم اینجوریه فقد زیر سینم آروم میشه

منم به بچم شیر خشک کمکی میدم بیشتر وابسته سینمه تا شیشه شیر بزور ۶۰سی سی شب میخوره اونم بااکراه میخوره

والا من میدم ول نکرده روزی دوسه بارم میدم
هروختم ناز کنه میزارم انقد گشنش بشه تا سینمو بگیره
اگه بازم میترسی قطره چکون بخر
چون با سرنگ کم کم نمیره یهو دستت در میره زیاد میره تو گلوش

شاید دل دردی چیزی داره ک فقط میخواد میک بزنه دختر من دلدرد داره اینطوری میکنه بعد دستشویی ک میکنه خوب میشه

شبا بده هر ۳۰ سی سی یه پیمونه
برا منم اونجوره شیرمون هنوز قوت نداره ک

با سرنگ بده بهش چون به راحتی سرشیشه عادت بکنه ممکنه سینتو نگیره دیگه...توی این مدت خودتو تقویت کن شیرت قوت بگیره شاید شرایط بهتر شد همون شیر خودت کافی شد براش

منم روزی یکی دوبار بهش شیر خشک میدم سینه مم میگیره نترس

با سرنگ بهش بده

شبا بده فقط

سوال های مرتبط