خانمای هم هفته ی من‌شمام‌ یبوست دارید؟؟

۷ پاسخ

گلاب روزی یه درب بخوری عالیه یا انجیر

روزانه ناشتا اول صبح ده تا بادام درختی بخور. گردو هم خوبه

وای ارهههه من اینجوری نبودم تازه اینجوری شدم

اب زیاد بخور عزیزم
با هر وعده ی غذاییتم‌ سالاد و روغن زیتون بخور

الوبخارا بخور شکمتوشل میکنه من امتحان کردم حتی بهترازانجیربهم جواب داد

من دارم شدید😭😭😭کیوی خیلی خوردم ،الو خیس کردم خوردم،روفن زیتون بزور خوردم خیلی بد بود،هررررررچی فکر کنی امتحان کردم فایده نداره،میخام برم دکتر دارو بده بهم ،هیییییچ خوراکی روش تاثیر نمیزاره

بله،برای یبوست حتما اصلاح تغذیه کن میوه صبح بخور خیلی تاثیر داره
کدو تنبل عالیه،کیوی،سوپ جو،غذاهای ابکی.خواب سر وقت و بیداری سروقت اگر خیلی اورژانسی هستی شربت لاکسی ژل هم خوبه ولی بدنتو عادت نده.

سوال های مرتبط

مامان یاشار بالام مامان یاشار بالام ۶ ماهگی
مامان لِنا🎀💫 مامان لِنا🎀💫 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان ❤️mahva مامان ❤️mahva ۳ ماهگی