۱۱ پاسخ

والا خوب به دوباره بارداری فکر کردید

خدا قوت من که توانای همین یکی هم نداشتم به سختی شد

بسلامتی مبارکت باشه قدمش😍😍

منم ۴فروردینم🥲

😬😬😬🫠🤐🤐

اوف من تازه ۲ ماهمه 🤦‍♀️

من ۱۵ اردیبهشت م

مبارک باش

بسلامتی ایشالله

خداقوت عزيزم
به سلامت بغلش بگيري

با ی بچه کوچیک چطور گذشت این مدت؟

سوال های مرتبط

مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیسان و آیلا مامان علیسان و آیلا ۱۶ ماهگی