خانما ۴ مولفیکس بزرگتر یا مایبیبی

۷ پاسخ

مای بیبی شورتی سایز ۴ کوچیک تر از سادشه

مولفیکس یک سایز بزرگتر از مای بیبی هستش

من ما بی بی میگرفتم همیشه ولی چون خیلی گرون شد مولفیکس گرفتم سایز 4 خوبه به نظرم ولی زمان زیاد نمیتونی استفاده کنی چون نم پس میده

مولفیکس بزرگتره
ولی کلا مای بی بی بهتره از مولفیکس
برای من مولفیکس نم میداد

مولفیکس خیلی بده نخر
چسباش شله جذبش کمه کشاشم شله
اینا نسبت ب مای بی بی گفتم

یکیه دوتاشم

۴مولفیکس واسه بچه ۹ کیلو هم خوبه
من استفاده میکنم

سوال های مرتبط