۸ پاسخ

.....

تصویر

اولی قشنگع

دومی رو بزن ولی اسم نزن کوچیکم بزن

اولی خیلی قشنگه

دومی

چ خوشگلن هردو

دومی

کدومش رو بزنم رو ساعد دستم

سوال های مرتبط

مامان آریشاه و هاکان مامان آریشاه و هاکان ۱ سالگی