این سو تغذیه هس واسه بچه های لاغر واسه دهک ۱ تا ۵ ...۱۳۰۰واریز میشه واسه دهک ۶و۷ ۸۰۰تومن واریز میشه
برای دهک 6,7 فقط
همون یک تومن رو کمتر کردن
دستشون درد نکنه
مامانم اینا دهک ۶ هستن همون یه تمن ریختن براشون
فک کنم این همون طرح سوءتغذیه هست
کجا اعلام کرده؟؟
سلام ی سوال دارم شب های قدر چه روزی در ماه رمضان هس بعدم اداره ها هم تعطیله تو روزای قدر؟؟؟
کی ریختن؟
دهک های نه و ده بجای ی تمن 800بهشون دادن
منم سوال شد واسم
نمیدونم سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.