۹ پاسخ

این سو تغذیه هس واسه بچه های لاغر واسه دهک ۱ تا ۵ ...۱۳۰۰واریز میشه واسه دهک ۶و۷ ۸۰۰تومن واریز میشه

برای دهک 6,7 فقط
همون یک تومن رو کمتر کردن
دستشون درد نکنه

مامانم اینا دهک ۶ هستن همون یه تمن ریختن براشون
فک کنم این همون طرح سوءتغذیه هست

کجا اعلام کرده؟؟

سلام ی سوال دارم شب های قدر چه روزی در ماه رمضان هس بعدم اداره ها هم تعطیله تو روزای قدر؟؟؟

کی ریختن؟

دهک های نه و ده بجای ی تمن 800بهشون دادن

منم سوال شد واسم

نمی‌دونم سوال منم هست

سوال های مرتبط