قره قوروت سفید خوبه بخورم
؟؟
بارداری

۵ پاسخ

میگم شماها صدای قلب بچتونو کی شنیدید چن هفته

من فقط با قره قوروت زنده ام سر بچه اولم آنقدر خوردم بعداً گفتن خوب نیس هیچی هم نشد یعنی دایم می‌خوردم وپسرمم خوشگل ماشاا...اینم که میگن زشت و سیاه میشه سفید و خوشگله الآنم دایم قره قروت میخورم اینم پسره از شیرینی بدم میاد خدارو شکر خوبه اینا حرفه اگه چیزی رو هوس میکنی بخور هیچی نمیشه

خیلی حال میده ولی بعدش معده درد داغونم می‌کنه 😂

من سیاه میخورم 😋😋

کم بخور. پاستوریزه هم باید باشه

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علی جوجه ودخملم مامان علی جوجه ودخملم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تیارام مامان تیارام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان طاهاومهتا مامان طاهاومهتا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری