مبارک باشه
مبارک باشه...کدوم بیمارستان بودی دکترت کیه
آخه من طبیعی بودم درد زیاد داشتم دهانه رحمم باز نشد ضربان قلب خودم و بچه رفت بالا سزارین کردن
ممنون از همه
ای جان مبارکه بسلامتی ودلخوش
براماهم دعاکن انشالله بسلامتی زایمان کنیم ب امیدخدا این چندماه بگذره ب خوبی
طببعی؟؟؟
مبارک باشه سز یا طبیعی
بسلامتی قدمش پر خیر و برکت
به سلامتی عزیزم مبارک باشه
منم امروز زایمان کردم😍
درد طبیعی کشیدم ولی سزارین شدم
مرسی عزیزم
طبیعی زایمان کردی؟
الهییی مبارک باشه گلم قدم نو رسیده مبارک
مبارک باشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.