سلام.آزمایش قند چندهفته هست

۲ پاسخ

سلام تو غربالگری دوم انجام میشه هفته اش یادم نمیاد اما غربالگزی دوم انجام دادم سه بارم انجام دادم یه ذره سخته فقط

۲۴ تا ۲۸ هفتگی

سوال های مرتبط

مامان آنا❤️ اِلا❤️ مامان آنا❤️ اِلا❤️ ۲ ماهگی
مامان مبين مامان مبين ۱ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۸ ماهگی
مامان دلارام 🫀 مامان دلارام 🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🐣🫀. مامان 🐣🫀. هفته سی‌ودوم بارداری