طبق تایپینگ قبلیم قطره یا پماد کدوم بهتره؟

تصویر
۴ پاسخ

میخوای یه روز صبر کن ببین بزرگتر میشه یا خوب میشه

پماد بهتره بنظرم

من میزدم پشت پلک پسرم خیلی خوبه عزیزم

لطفا پاسخ بدین 🙏اگه اطلاع دارین

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱۶ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان نلین مامان نلین ۸ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون ۷ ماهگی
مامان پارسا💙 مامان پارسا💙 ۱۰ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۱۰ ماهگی