سلام خانما تو چهار ماهگی یا۱۴ هفته میتونم ارایش کنم؟؟

۴ پاسخ

والا من همیشه آرایش میکنم یعنی عاشق آرایش کردنم 🥰خیلی سخت نگیرین

انقد سخت نگیر فقط سعی کن رژ بدون سرب بزنی این مدت

من دلم بخاد ارایش میکنم

آره بابا فکر نمیکنم ربطی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامیه دوتاجوجه مامان مامیه دوتاجوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته بیستم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری