چطوره مامانا
عکاسی بارداری ، هشت ماهگی

تصویر
۱۶ پاسخ

خیلی خوشگل شده عزیزم ایشالله بسلامتی

مبارکه عزیزم خیلی قشنگ شده واقعا❤️
میشه درخواست بدی من پرم

ماشالله چه شکمت بزرگه از من یه روز هفتت بیشتره من شکمم کوچیکه موندم اوایل اسفند برم یکم بزرگ بشه

چقد قشنگه ماشالله❤️

من هنوز نرفتم

نمیدونم شما خیلی شکمتون بزرگه یا مال من خیلی کوچیکه😅
هم هفته ایم ولی انگار شما ۹ ماهتونه و من چهار ماهمه😐

خیلی زیباست👌❤
چند هفته رفتین آتلیه؟

یک دونه عکس گرفتی فقط لباس مال خودته یا اتلیه

عالیه عزیزم مبارک

من بزارم 😅😅😅

قشنگ مبارکت باشه
فکر کنم جز من کسی نیس از شکم بزرگ بدش بیادبرای عکساسی😅

خوشگلهههه

😂 من عکس چی بگیرم وقتی شکم ندارم 😂😂😂

خیلی قشنگه عزیزم 😍😍❤️

خیلی خوبه

ای جان چقدر قشنگ

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی مامان🧚 مامان معجزه ی مامان🧚 ۱ ماهگی
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان سلین ومتین مامان سلین ومتین ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی