برامنکه ازاول داره دیر میگذره😩
خیلی زیاده لعنتی من ۵هفتس تو ۸هستم😂
ب اندازه ماه نهم ن همه این ماه ها ب کنار نو ماهگی هم ب کنار
برای من که تا الان زود گذشت . فقط از شروع ماه هشت یخورده سنگین شدم شبا موقع خواب اذیتم واگرنه تا حالا خوب بوده😅
چند روزگی وارد ۸ ماه میشیم ؟؟
خیلی داره دیر میگذره
من الان ده روزه تو ماه هشتم
فکر میکنم دیر میگذره
خیلی دیر میگذره من هرچی میام تو گهواره هنوز سی روز خورده مونده
خیلی دیر گذشت ب من🥲🥲
نه خیلی زود میگذره برا من ۷ ام خیلی زود گذش
سلام نهههه ،،،،،ماه آخر دیر میگذررررهههه
من که سه ساله موندم توش🫤🫤🫤🫤
خییلییییی
خیلی بازاوایلش خوب بود وسطاش که بادردوانقباض شروع شد آخراشم دندون دردی که همچنان ادامه داره وکاریش نمیشه کرد
برا من تازه تموم شد ولی انگار از الان تازه قراره واقعا سخت بشه چون درد پا و کمر و انقباض و دردای پریودی تازه شروع شده و قراره تا 38 هی بیشتر بشه
دو ماه اخر نمیگذره من یادم نمیاد یک هفته ممونده بخدا سخته شدم از این همه درد و مریضی و فشار زیاد🥺🥺
بازم خدارو شکر خیلی نمونده نینیمو ببینم☺️❤️
نههه زود میگذره
سلام خیلیییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.