منم دقیقا دو سه روزه کم شده حالت تهوع ام انگار باردار نیستم خودم هی منتظرم پریود شم 😂😂
خداروشکر که نداری انشالله ماهم نداشته باشیم
اصلا این فکرو نکن منم همش همین فکرو میکردم الان. دو روزه حالت. تهوع دارم
نععع عادیه بابا بهتر میگن اگ حالت تهوع کم باشه یا نداشته باشی بچه تپلی تری میاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.