۱۲ پاسخ

دیر میگذررره😄

والا من که شیش ساله تو شش ماهم 😂

سه ماه آخر خیلی دیر میگذره برا من ماه هفتم اندازه یکسال گذشت

من فردا میرم تو ۶🥹❤️

برا من هفت فعلا کش رفته

برای من نمیدونم این سه روز آخر چرا دیر میگذره😐😐😐😐😂😂
هر چی میره تموم نمیشه ماه سه😂

دیرمیگذره چون استراحتم

بنظرم زود میگذره

س ماه اول با دوماه اخر خیلی دیر میگذرههه

خدا کنه برای هممون زود بگذره من خستممممممم🥲

زود میگذره هفت نمیگذرهههه

برا من که خیلییییی زود گذشت

سوال های مرتبط

مامان رستا💕 مامان رستا💕 ۳ ماهگی
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تمشک خانوم🎀 مامان تمشک خانوم🎀 روزهای ابتدایی تولد