۷ پاسخ

عزیزم بستگی به خودت داره.. برا یکی دیر میگذره برا یکی زود.. اگه خودتو سرگرم کنی زود میگذره

ماه اخر ک اصلا نمیگذررره

برای من داره دیر میچذرخ تازگیا همش رفلاکس دارم نمیتونم غذا بخورم

این ماه فک کنم برا همه دیر گذشت بخاطر استرس جنگ . انشالله از خدا می خوام زودتر آرامش و امنیت رو به کشورمون برگردونه

من که همه ماه ها برام خوب گذشت ولی لامصب این ماه هشتم خیلی برام طولانی شد 🥺

کلا اخریا دیر میگذرن

فک کنم دیر میگذره

سوال های مرتبط

مامان آرین💙 مامان آرین💙 هفته سی‌وسوم بارداری