عزیزم بستگی به خودت داره.. برا یکی دیر میگذره برا یکی زود.. اگه خودتو سرگرم کنی زود میگذره
ماه اخر ک اصلا نمیگذررره
برای من داره دیر میچذرخ تازگیا همش رفلاکس دارم نمیتونم غذا بخورم
این ماه فک کنم برا همه دیر گذشت بخاطر استرس جنگ . انشالله از خدا می خوام زودتر آرامش و امنیت رو به کشورمون برگردونه
من که همه ماه ها برام خوب گذشت ولی لامصب این ماه هشتم خیلی برام طولانی شد 🥺
کلا اخریا دیر میگذرن
فک کنم دیر میگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.