۱۲ پاسخ

چی هس

عزیزم طعمش شیرینه؟
چون دختر من طعم شیرینی خیلی دوست نداره
کدوم طعمش خیلی شیرینی نداره که واسش بخرم؟
قیمتشون چنده

گندم و سیب خوشمزه ترین بنظرن

من حریره بادوم و گندم وسیب و گندم موز خریدم با گندم ومیوه
گندم و موز و میوه رو دوست نداشت اصلا.
اما گندم وسیب و حریره بادوم خیلی استقبال کرد
اینسری میخوام براش گندم‌و خرما بخرم

من گرفتم گندم و موز طعمش خوب نیس ولی کره میزنم مجبوری میخوره

من گندم موز گرفتم خیلی سنگین میشه انگار نفخ شدید می‌کنه روزایی ک میدم

گندم خرما خیلی خوشمزه من خودم میدم بچم خودمم میخورم 🤣

من اصلا سرلاک نمیدم به بچم میگن زیاد خاصیتی نداره

من پسرم نمیخوره سوپ اینا منم سرلاک بگیرم به نظرتون ؟؟

روی وزن‌گیری تاثیری دارع سرلاک؟

سرلاک مضر نیست؟

چندگرفتی

سوال های مرتبط

مامان یاسین وماهلین مامان یاسین وماهلین ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۵ ماهگی
مامان آقاابوالفضل❤ مامان آقاابوالفضل❤ ۱ سالگی
مامان فسقلی🌝🌱 مامان فسقلی🌝🌱 ۱۲ ماهگی