۱۰ پاسخ

من فرنی و با سیب و خرما و گاهی با موز و خرما میدم عاشقشه

من میدم عزیزم سیب میپزم قبلش خوشمزه

اره خوشمزس بپزقشنگله کن باگلابی هم میتونی بپزی قاطی کن بریزتوفرنیش

من اینکارو کردم خورد
سیب رو خالی نمیخورد

اره
سیب درختی دیگه
با موز و خرما هم اوکیه

سلام عزیزم شما به چ علت کمکی رو زود شروع کردید

من ترکیب میکنم بیشترفرنی باکدوحلوایی دوس داره سیب زیاددوس نداره

ببخشید دکتر گفته غذا کمکی بدین یا خودتون شروع کردین

من ترکیب کردم نخورد

اره درست کن من یکی دوبار درست کردم دادم

سوال های مرتبط