کیا کپسول شیر افزا میخورن

۷ پاسخ

من قرص لاکتاول میخورم خوبه

من پودر لیدی میل میخورم راضیم

من پودر گالاکتومید میخوردم

من میخورم لاکتاول روزی یدونه باعث میشه شیر زیاد و مقوی تر بشه

الان تعریف قرص لاکتاول رو شنیدم ک هم جرب و هم زیاد میکنه شیر رو ولی من چون شیر خشک میدم نخریدم

من خوردم تاثیرنداشتداصلاااااا

من سر آرسام ی کپسول شیر افزا خوردم ب عصاره شوید بود تا یکسالگی شیرم میریخت سر آراس هیچ نخوردم ب اون حد شیر ندارم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۵ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان شاهان و آیهان🥹 مامان شاهان و آیهان🥹 ۲ سالگی
مامان 🩷حسنا سادات🩷 مامان 🩷حسنا سادات🩷 ۷ ماهگی