خانما تجربتون رو میشه از دکتر عابدی بگید

۳ پاسخ

منم خواهرم بچه شو پیش دکتر عابدی می‌بره خیلی راضیه

عالیه من از اول دخترمو بردم خیلی خوبن

افتضااااااااااا اصلا وقت نمیذارهههه برات
تازه‌کلی هم‌تو‌نوبت باید باشی

سوال های مرتبط

مامان رایان 💙💙 مامان رایان 💙💙 ۱۲ ماهگی
مامان آیهان 👼🏻 مامان آیهان 👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 ۱۴ ماهگی