سلام خانم ها ببخشید من بچم از وقتی که متولد شد تا الان ۵ ماه شد قطره A+D نمیخوره بردمش دکتر این شربت مکمل براش نوشت از ۲ماهگی آوردم براش ولی بچم لاغره زیاد هم پرخوار نیست
شیر سینه بهش میدم
من زیاد دادم ازین
سلام پسر من اینو میخوره خیلی دوسش داره
مارک خوبیه الان مولتی ویتامینشو میخوره اونم دوست داره
بله پدیا بست خوبه...
بله خیلی خوبه
من مولتیش میدم
برای چی هست این شربت
ارع من شش ماهه بهش میدم
من الان از مولتی ویتامینش استفاده میکنم پسرم دوسش داره
اره خوشمره هست خیلی خوبه
اره عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.