پوشک ببم سبز چطوره؟
استفاده کردین؟

۸ پاسخ

کوکومی بهتره

من همیشه ببم استفاده کردم براش خوبه نه پس میزنه ن اویزون میشه ب نظر من ک خوبه مگه میخاد چیکار کنه بچه میشاشه میرینه توش دیگه 🤣

نه ولی مولفیکس بهتره

از مای بیبی بهتره ولی انتخاب من مولفیکسه

به نظر من عالیه
من از چهار ماهگی بچم دارم استفاده میکنم تاحالاپس نداده شاید ی وقتایی مجبور بودم مثلا تا ۵ ۶ ساعتم عوض نکردم براش

من تازگیا دارم ازش استفاده میکنم تابحال نکرده‌بودم ولی خیلی خوب بود

کیفیتش نسبت به بقیه مارکا پایینتره ولی قیمتش ارزونتره

اره هوبه گاهی میگرفتم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱ سالگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱ سالگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته نهم بارداری
مامان محمدامین❤️ مامان محمدامین❤️ ۲ سالگی