پوشک ببم سبز خوبه؟

۱۰ پاسخ

ببم سبز خوب بود من دیدم خیلی نازکه نخریدم هنوز؟

آره خیلی خوبه

چقدر نظرات متفاوته
دیگه حالا چندتا گرفتم مجبورم استفاده کنم نهایتا اینا رو تو خونه استفاده میکنم برای بیرون مای بی بی شورتی گرفتم

اصلا خوب نیس خیسه خیس میشه قدرت جذبش پایینه

عالییییی

خیلی نازکه ب بچه من نساخت

عالی اصلا نم پس نمیده .من همیشه ببم سبز میگیرم عالیه

اره خوبع

نه پسر من حساسیت میکرد

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان ۱ سالگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته نهم بارداری