۶ پاسخ

نه اصلا
اگه بارداری اولته و پوستت خشکه احتمالا بخاطر کشیدگی و بزرگ شدن شکمه مرطوب و چرب نگه‌ش داری بهتر می‌شه.

روغن نارگیل میزنم صبح و شب اصلا نخارون با ناخون با کف دست بکش رو پوستت حس خارش بده
ترک نیوفته

کرم ضد ترک بخر

روغن بادم شیرین بزن

میخواد ترک بخوره نخارون و چربش کن

من روغن نارگیل میزنم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی
مامان جوجو🐤 مامان جوجو🐤 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیدین🩵🐣 مامان آیدین🩵🐣 ۵ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی