خانم ها برای خارش های شکمم چیکار کنم خیلی میخاره میسوزه 😵‍💫

۹ پاسخ

من با روغن زیتون چرب میکردم

تو این ماه ها باز حداقل اگه میخاره میتونی بخارونی من که دیگه دو هفتس چون شکمم خیلی بزرگ شد پوستش دیگه کلا حس ندار میخاره هرچی هم میخارونم اصلا انگار نه انگار هیچی حس نمیکنی. خیلی حس مزخرفیه 🥴ایشالا به ماه های بالاتر که رسیدی اصلا تجربش نکنی

داره پاره میشه میتونی نخارون چربش کن
ولی من میخارونم آروم

من اوایل که خارش شدید داشتم هی خاروندم نگو دارع از پایین ترک میخوره منم شکمم بزرگ نمی‌تونستم پایین و ببینم
چند وقت بعدش یهویی تو آینه دیدم و با کلی ترک رو به رو شدم😑
الانم بیشتر دور نافم خارش شدید داره

یسره چرب کن من دیشب برا اولین بار خارش تجربه کردم یکوچولو خاروندم چنان قرمز شد فوری با روغن بادوم شیرین چرب کردم ک خارشش بیافته نخارونم در کل روزی سه بار شکنت ب صورت دورانی چرب کن

امروز 29هفتم کامل تموم شده

چربش كن اروم دس بكش

اصلا نخارون ترک میخوری
کیسه نکش
فقط با کرم یا روغن مخصوص چرب نگهش دار
خشک باشه بدتره

دیشب من نتونستم بخابم از خارش شکمم

سوال های مرتبط