۱۳ پاسخ

اصلا نخارون کرم ضد ترک بزن

گلم طبیعی دوقلو باردار شدین یا ivf?

عشقم درخاستم قبول میکنی

عزیزم شما تکون های بچه هاتونو جدا جدا متوجه میشید؟

عکس سونو گرافی تو میذاری ببینم

وای واس من همش زخم شده 🥺هرچی هم روغن زیتون زدم بی فایده بود دیگه به دکترم گفتم گفت اول با شامپو بچه بشور بعد پماد آن آن بزن همش زخم شده 🥺🥺

چربش کن

گلم من روغن زیتون استفاده میکنم شمام اگه در دسترس داری استفاده کن خیلی خوبه

وای واسه منممم😑😑😑

چربش کن با روغن‌نارگیل یا روغن بادام شیرین
کرم‌ماستلا هم خیلی خوبه

خب باید از اول روغن مخصوص میزنی برا شکم و خارش من از ماه دوم دکترم گفت بگیر بزن خداروشکر الان اصلا ن ترک خورده ن خارش میکنه .شما ببین روغنی چیزی نزدیکت هست .مثل زیتون اینا حداقل الان بزن خارش کم بشه

جنسیت بچهات چیه

من با هرچی دم دستم میومد چرب میکردم یه وقتایی هم با کرم مرطوب کننده

سوال های مرتبط