۴ پاسخ

ترک خوردن به ژنتیک بستگی داره
اما مرطوب نگه داشتن هم خیلی کمک میکنه

واییییییییییی منمممم 😬😬😬😬دیوونه‌شدم دیگ

وازلین خیلی چرب نگه میداره

مرطوب نگهش دار همیشه

سوال های مرتبط

مامان اورهان🧒🩵 مامان اورهان🧒🩵 ۱۰ ماهگی