۴ پاسخ

منم ۳۷هفته زایمان کردم دیشب
نه آمپول ریه نزدن
امپول فشار هم نزدن
خیلی بخیه خوردم😔

کاش دکترت بزنه

بله بهتره بزنی

۳۷و چند روز؟

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی