سلام من میخام 37هفته زایمان کنم چیکارکنم

۸ پاسخ

تا 39 شده وایستا بزار کامل بشه

از دوماهگی تا الان رابطه نداشتم میترسیدم شاید خطر داشته باشه

رابطه داشتن خطر نداره؟

طبیعی میخام

تا الان نرفتم معاینه سرکلاژی هستم 36هفتع میرم واسع باز کردن بخیه سرکلاژ
بچه اولمم هستش

خودم میخام 37

دهانه رحمت چیزی اش باز هست؟ ... اگه آره ورزش و گل مغربی کمک میکنه بازتر شی ( من توی ۳۸ هفته بودم دهانه رحمم باز نبود دکتر گفت هر ۸ ساعت بزار بعد دو روز خیلی نرم تر شد دهانه رحمم از پزشکت بپرس ببین نظرش چی هست) ...

چرا ۳۷ حالا

سوال های مرتبط

مامان امیریوسف تودلی مامان امیریوسف تودلی ۹ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ ماهگی