خانومای ک 37هفته و 2روز زایمان کردین امپول ریه زده بودین؟

۵ پاسخ

از ۳۶ هفته کامله بعضی ها می‌زنن من ۳۶هفته ۶روز سزارین شدم

من ۳۶ هفته و ۴ روز زایمان کردم
آمپول ریه نزدن
دستگاهم نرفت دخترم

من الات بیمارستانم با امپول فشار دنیا میارن ولی امپول ریه نزدن

کن 37 هفته 3 روز زایمان کردم آمپول ریه نزدم بچه کامل بود دستگاه هم نرفت

37 هفته که بچه کامله نیازی به آمپول نیست

سوال های مرتبط