از ۳۶ هفته کامله بعضی ها میزنن من ۳۶هفته ۶روز سزارین شدم
من ۳۶ هفته و ۴ روز زایمان کردم
آمپول ریه نزدن
دستگاهم نرفت دخترم
من الات بیمارستانم با امپول فشار دنیا میارن ولی امپول ریه نزدن
کن 37 هفته 3 روز زایمان کردم آمپول ریه نزدم بچه کامل بود دستگاه هم نرفت
37 هفته که بچه کامله نیازی به آمپول نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.