۵ پاسخ

بدتر از اون ریاکشن بقیس هرکی ی حرفی میزنه و نسبت میدن ب بچه

هیچی مدارا

دقیقا ما

دقیقا دختر من برای همه چی جیغ میزنه

تو یه سنی اینجور میشن بعدش درست میشه

سوال های مرتبط