پسرمنم ۶ ماه و بیست روزبود ک گفت باوا یعنی پدربزرگ مادری
ما ترکمنیم و به پدربزرگ مادری میگن باوا
پسر من دائم میگه بابا دَدَ 😅
دختر من اولین کلمه اسم داداشش رو گفت 😑داشتم فیلم میگرفتم گفت آتااااا😂😂😂😂اسم پسرم آرتاس
دختر من دو هفته همش میگه بابا
مام هم میگه
ای مصوم جونممممممم مبارک
منم پسرمم 7ماهگی میگف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.