مامان آراد اینجا خیلی نظرات دادن و این اختلاف امروزه خیلی زیاده یه سری دکتر میگن با فرنی یه سری میگن لعاب بعد فرنی ،یه سری میگن پوره سبزیجات
دکتر بچه من فوق تخصص گوارش اطفال هست و من تحت نظرش از چهارماهگی به خاطر رفلاکس و وزن کم شروع کردم
اون گفت الان دیگه با هرچیزی بخوای میتونی شروع کنی حتی بعضی کشورها با پوره گوشت شروع میکنن ولی چون گوارش افراد داخل ایران نسبت به اونا ضعیفتره با پوره گوشت شروع نمیکنن به من گفت چون از چهارماه دارم شروع میکنم و برنج نسبت به اونای دیگه سبکتره بهتره با فرنی شروع کنم که من ازش اجازه گرفتم با لعاب برنج شروع کنم گفت مشکلی نداره گفتم اولش لعاب تو شیرخشکش قاطی کنم یه کم یه غیر شیر عادت کنه بعد برم سراغ خود بافت برنج گفت مشکلی نداره گفت فقط باید آرد برنج رو خودت درست کنی و برنج رو ۴۸ساعت خیس کنی هردو ساعت آبشو عوض کنید که ارسنیکش بره بعد خشک کن رو پارچه و آسیاب کن
لعاب خاصیت نداره
فرنی بده بهش رقیق درست کن
اره نیم دانه باشه بهتره
چرا این همه حساسیت ایجاد می کنید. سر یک غذا خوردن 🧐🧐🧐
دکتر ب منم گف اول از فرنی شروع کن بعد حریر
لعاب گفت نه گفت فرنی بده با ارد برنج
نیم دانه خوبه دکتر دخترمنم با لعاب بادام و لعاب برنج شروع کرد هفتگی
نیم دونه لعاب بیشتری داره
من نیم دونه میدم و فرنی
اصلا برای شروع خوب نیس عزیزم با پزشک برو جلو
اخه لعاب برنج. آرسنیک داره برای بچه ضررداره
کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش براش قران. ختم. کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا نمیتونم جایی کارکنم قران میخونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.